مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 شهریور 1400 ساعت 03:552021-08-30اجتماعي

ماجرای خانم معلمی که بابای دانش آموزانش شد/ «مرجان» مرهم رنج بچه ها


هزینه دوا و درمان بچه ها، مسابقات ورزشی، ادامه تحصیل و تامین مایحتاج آنها جزو دغدغه های مرجان بود و هر چیزی را که برای فرزندش می خواست از دانش آموزانش دریغ نمی کرد به طور مثال در دوران کرونا 14 گوشی اندروید خریداری کرد تا بچه هایی که امکانات ندارند از تحصیل بازنمانند، - خبرگزاری فارس-همدان، سولماز عنایتی؛ در صفحات مجازی پرسه می زدم و وقت می گذراندم، از این صفحه به آن صفحه در دنیایی از اما و اگرهای کرونایی غرق بودم.

از واکسن آلوده مدرنا و مرگ یکی دو تا ژاپنی ها تا تزریق اشتباه دز دوم واکسن خبرنگاران حوزه سلامت.

گاهی هم پیج طنازی در برابرم گشوده می شد و در میان سیل دل نگرانی ها بلند بلند قهقهه می زدم تا اینکه به عکس و اسم معلمی فداکار رسیدم.

معلم فداکار همدانی خانم مرجان بابایی ، این چند کلمه کافی بود تا شم خبرنگاری ام گل گند و بدون از دست دادن لحظه ای به دنبال روایت معلم فداکار باشم.

حالا چرا فداکار؟ این اولین سوالی بود که در میان سیاهی یک دست زمینه پُست و چهره آرام و مهربانش ذهنم را مشغول کرد، بعد از توقف به فقط معلم بود رسیدم اما چرا بود؟ انگار دیگر نیست و باید در پی آثاری از فداکاری اش باشم.

کمی چشم چرخاندم و جملات پایین تر پست را خواندم معلم تربیت بدنی مدرسه شهید موسی خانی دو  ناحیه 2 آموزش و پرورش در اثر ابتلا به کرونا جان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای خانم معلمی که بابای دانش آموزانش شد/ «مرجان» مرهم رنج بچه ها

ماجرای خانم معلمی که بابای دانش آموزانش شد/ «مرجان» مرهم رنج بچه ها