مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 شهریور 1400 ساعت 05:102021-08-30اجتماعي

معمای شهریه مدارس استعدادهای درخشان/حواسمان به نخبگان محروم باشد


رییس اداره استعدادهای درخشان خراسان جنوبی با بیان اینکه شهریه مدارس استعدادهای درخشان طبق ضوابط قانونی است، گفت: هیچ کس به خاطر مسائل مالی از تحصیل در این مدارس محروم نمی شود.

- خبرگزاری مهر ؛ گروه استان ها: این روزها که بسیاری از والدین درگیر ثبت نام مدارس فرزندان خود هستند، در خراسان جنوبی برخی از والدین دانش آموزان نخبه نسبت به افزایش هزینه های مدارس استعدادهای درخشان گلایه هایی دارند و معتقدند که این مسئله خلاف حمایت از نخبگان و نخبه پروری است.

از طرف دیگر بسیاری از دانش آموزان نخبه در خانواده های محروم و نیازمند از نظر مالی زندگی می کنند که توان پرداخت شهریه دو- سه میلیونی را ندارند.

برای رفع دغدغه والدین این دانش آموزان به سراغ متولیان امر رفته و چگونگی تعیین شهریه در این مدارس را مورد سؤال و پرسش قرار دادیم.

شهریه مدارس استعدادهای درخشان 50 درصد مدارس غیرانتفاعی است مهدی رستمی در گفت و گو با خبرنگار مهر در این زمینه اظهار کرد: ما در مدارس استعدادهای درخشان به جای شهریه حق الثبت داریم که براساس مصوبه هیأت امنای سمپاد در سطح کشور و دستورالعمل های رسیده 50 درصد شهریه مدارس غیردولتی هر شهری است.

رییس اداره استعدادهای درخشان آموزش و پرورش خراسان جنوبی بیان کرد: از آنجایی که شهریه مدارس غیر انتفاعی در هر دوره ای و در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معمای شهریه مدارس استعدادهای درخشان/حواسمان به نخبگان محروم باشد

معمای شهریه مدارس استعدادهای درخشان/حواسمان به نخبگان محروم باشد