مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 شهریور 1400 ساعت 05:352021-08-30سياسي

ایجاد 18 هزار شغل توسط کمیته امداد فارس


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی فارس گفت: طی سال 99 کمیته امداد فارس 18 هزار شغل ایجاد کرد و طی شش ماه اول امسال نیز فارس بیشترین میزان شغل را ایجاد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبرای تمام مردم ایجاد کرد اما خیرین فارس کمک کردند و در تمامی حوزه ها خیرین استان فعالیت داشتند و استان به عنوان استانی برتر در حوزه مشارکت های مردمی در کشور معرفی شد.

وی اضافه کرد: بزرگترین سرمایه ای که در کمیته امداد وجود دارد اعتماد مردم است تا بتوان برنامه ریزی ها با ثبات بیشتری صورت بگیرد این در حالی است که در سال 99 بیش از 25 هزار برنامه عمرانی توسط این دستگاه ایجاد شد.

مدیرکل کمیته امداد فارس یادآور شد: رشد قابل توجه ای در برنامه های عمرانی کمیته امداد صورت گرفته این در حالی است که طی سالیان قبل تنها 5 هزار برنامه عمرانی اجرا می شد اما اکنون این میزان به 25 هزار عملیات رسیده است.

محمد بذرافشان ادامه داد: طی برنامه ریزی های صورت گرفته بالغ بر سه هزار واحد مسکن قرار است با هم افزایی سایر دستگاه های خدماتی ساخته شود.

وی در خصوص ایجاد اشتغال در استان فارس نیز متذکر شد: طی شش ماه نخست امسال کمیته امداد فارس به عنوان استان برتر در حوزه ایجاد اشتغال معرفی شد این در حالی است که در سال 99 نیز بالغ بر 18 هزار فرصت شغلی در استان فارس ایجاد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد 18 هزار شغل توسط کمیته امداد فارس

ایجاد 18 هزار شغل توسط کمیته امداد فارس