مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 شهریور 1400 ساعت 05:402021-08-30حوادث

اداره 4 در پلیس آگاهی ویژه پرونده های مفقودی/ بلافاصله اعلام فقدان کنید


اگر با این افراد برخورد جدی نشود و هزینه آن را نپردازند، ممکن است چنین اتفاقاتی دوباره تکرار شود، پلیس با جدیت این موضوع را دنبال و پیگیری می کند.

- اداره 4 در پلیس آگاهی ویژه پرونده های مفقودی/ بلافاصله اعلام فقدان کنید اگر با این افراد برخورد جدی نشود و هزینه آن را نپردازند، ممکن است چنین اتفاقاتی دوباره تکرار شود، پلیس با جدیت این موضوع را دنبال و پیگیری می کند.

رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ با تاکید بر اینکه مردم مفقودیت را در سریعترین زمان باید به پلیس اطلاع دهند، گفت: 99 درصد پرونده های مفقودی در 24 ساعت اول کشف می شوند.

سردار علیرضا لطفی رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ در گفت وگو با ایلنا در پاسخ به این سوال که آیا آمار سارقان سرقت اولی بالاست، گفت: آمارها در این زمینه متفاوت است و آمار پلیس آگاهی نمی تواند در این زمینه ملاک عمل باشد.

نوع دستگیری های ما، دستگیری های باندی و حرفه ای است.

یعنی ما در پلیس آگاهی اساسا تمرکزمان بر باندهای حرفه ای است در طرحی که روزهای گذشته اجرا شد، 63 درصد افرادی که دستگیر شده اند، دارای سابقه هستند.

رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ خاطرنشان کرد: از 288 نفر متهمی که اخیرا بازداشت کرده ایم، 63 درصد دارای سابقه بوده و مابقی فاقد سابقه هستند، اما عرض من این است که این آمار نمی تواند ملاک عمل باشد، چراکه ما د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اداره 4 در پلیس آگاهی ویژه پرونده های مفقودی/ بلافاصله اعلام فقدان کنید

اداره 4 در پلیس آگاهی ویژه پرونده های مفقودی/ بلافاصله اعلام فقدان کنید