مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 شهریور 1400 ساعت 05:402021-08-30دانش

دفترچه راهنمای آزمون ارشد امروز منتشر می شود/انتخاب رشته داوطلبان از چهارشنبه


داوطلبان مجاز شده در آزمون ورودی کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1400 دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی از روز چهاشنبه به مدت چهار روز فرصت دارند نسبت به انتخاب رشته مورد نظر خود اقدام کنند.

- داوطلبان مجاز شده در آزمون ورودی کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1400 دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی از روز چهاشنبه به مدت چهار روز فرصت دارند نسبت به انتخاب رشته مورد نظر خود اقدام کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا،همزمان با اعلام نتایج ارشد، کارنامه نتایج اولیه و زمان تکمیل فرم انتخاب رشته های تحصیلی برای مجازین به انتخاب رشته در آزمون ورودی کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1400 اعلام شد و داوطلبان برای دسترسی به نتیجه آزمون خود لازم است شماره داوطلبی یا شماره پرونده و همچنین مشخصات شناسنامه ای (نام خانوادگی و نام، شماره شناسنامه و تاریخ تولد) و یا اطلاعات کارت اعتباری خود را در سامانه سازمان سنجش اموزش کشور وارد کنند.

آن دسته از افرادی که بر اساس محتوای کارنامه مذکور مجاز به انتخاب رشته های تحصیلی در این آزمون شده اند، لازم است براساس مفاد این اطلاعیه نسبت به دریافت دفترچه راهنمای انتخاب رشته های تحصیلی (شماره 2) و همچنین تکمیل فرم انتخاب رشته های اینترنتی خود در موعد مقرر اقدام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دفترچه راهنمای آزمون ارشد امروز منتشر می شود/انتخاب رشته داوطلبان از چهارشنبه

دفترچه راهنمای آزمون ارشد امروز منتشر می شود/انتخاب رشته داوطلبان از چهارشنبه