مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 شهریور 1400 ساعت 05:452021-08-30اقتصادي

چراغ سبز سرمایه گذاران برای حضور در خراسان جنوبی/ 40 مجوز بی نام صادر شد


استاندار خراسان جنوبی از سرمایه گذاری 4 هزار میلیارد تومانی بخش خصوصی در استان خبر داد و گفت: چراع سبزهای خوبی را از سوی سرمایه گذاراین بخش خصوصی در استان می بینیم و شاید بتوان این ادعا را داشت که یکی از استان هایی هستیم که سیاست های اقتصاد مقاومتی و شعار .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، حمید ملانوری صبح امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی ضمن گرامیداشت هفته دولت، اظهار داشت: تلاش کردیم در این دوره در ادامه مدیریت ها و اقدامات اجرایی دولت در سنوات قبل برنامه محوری را به عنوان یک اصل و اساس در دستور کار قرار دهیم.

وی با تأکید بر اینکه اولویت بندی موضوعات براساس نیازها و انتظارات به همه دستگاه های اجرایی اعلام شده، بیان داشت: باید بر این اساس میزان توانمندی و میزان انتظارات جامعه و اقدامات اولویت بندی شود و همه مدیران ملزم به این مهم هستند که در قالب برنامه عمل کنند زیرا اگر برنامه محور عمل کنیم بسیاری از موضوعات حل می شود.

استاندار خراسان جنوبی تعامل، وحدت، همکاری و همراهی را از الزامات دانست و تصریح کرد: اگر دستگاه ها اجرایی جزیره ای عمل کنند و به همکاری و همفکری سایر دستگاه ها توجهی نداشته باشند سرمایه و منابع ما به هدر می رود و بهره وری لازم را نخواهیم داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چراغ سبز سرمایه گذاران برای حضور در خراسان جنوبی/ 40 مجوز بی نام صادر شد

چراغ سبز سرمایه گذاران برای حضور در خراسان جنوبی/ 40 مجوز بی نام صادر شد