مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 شهریور 1400 ساعت 06:052021-08-30اقتصادي

فعال سابق وال استریت: اخذ مالیات بر ارزهای دیجیتال یک الزام است


الکسیس معتقد است که پلتفرم های غیر متمرکز باید به طور اجباری رویه های احراز هویت (KYC) را به منظور سازماندهی فرآیندهای مالیاتی بر کاربران خود اعمال کنند.

- الکسیس معتقد است که پلتفرم های غیر متمرکز باید به طور اجباری رویه های احراز هویت (KYC) را به منظور سازماندهی فرآیندهای مالیاتی بر کاربران خود اعمال کنند.

در ادامه مباحث نظارتی ارزهای دیجیتال، یک فعال سابق وال استریت از الزام اخذ مالیات بر ارزدیجیتال سخن گفت و آن را به نفع صنعت کریپتو دانست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازآسان بیت کوین و به نقل از اکسچینو، طبق آخرین مقاله بلومبرگ که توسط الکسیس گلدشتاین (Alexis Goldstein)، تکنسین سابق وال استریت، نگاشته شده است، ارزهای دیجیتال به دلیل ماهیتی که دارند نباید از مالیات و نظارت مستثنی شوند؛ گلدشتاین به تهدیداتی از سمت طرفداران مشهور بیت کوین مانند جک دورسی (Jack Dorsey) اشاره کرد که گفته اند در صورت بستن مالیات شدید بر هولدرهای بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال، به خارج از ایالات متحده مهاجرت خواهد کرد.

از نظر گلدشتاین و با تاکید بر الزام بستن مالیات بر دارایی های دیجیتال، صرافی های غیر متمرکز در دیفای (DeFi) مانند یونی سواپ (Uniswap)، باید به کاربران و دارایی ارزدیجیتالی آن ها در ارسال فرم های مالیاتی، مانند آنچه بروکرها و کارگزاری های سنتی انجام می دهند، کمک کنن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعال سابق وال استریت: اخذ مالیات بر ارزهای دیجیتال یک الزام است

فعال سابق وال استریت: اخذ مالیات بر ارزهای دیجیتال یک الزام است