مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 شهریور 1400 ساعت 06:052021-08-30سياسي

لوگوی شعار اربعین 1400 رونمایی شد+عکس


رییس کمیته فرهنگی و آموزشی ستاد مرکزی اربعین با اشاره به فرمایش های رهبر انقلاب که فرمودند «پیام امام حسین (ع)، پیام نجات است» شعار اربعین امسال انتخاب شد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حج و زیارت خبرگزاری فارس، در روزهای گذشته شعار اربعین 1400 الحسین؛ سفینهالنجاه اعلام و با توجه به اعزام نشدن زائران ایرانی به اربعین سال گذشته، با هماهنگی مسؤولان عراقی همان شعار سال گذشته برای اربعین امسال هم تعیین شد.

حجت الاسلام حمید احمدی، رییس کمیته فرهنگی و آموزشی ستاد مرکزی اربعین در گفت وگو با فارس با اشاره به رونمایی از لوگوی شعار اربعین 1400، اظهار داشت: این لوگو به همت هنرمندان و خانه طراحان انقلاب اسلامی بر اساس شعار امسال طراحی شده است.

وی با بیان اینکه برخلاف اینکه بسیاری مسیحیت را دین نجات بخش می دانند، دین اسلام با توجه به آموزه هایی که دارد، به معنای واقعی نجات دهنده است، افزود: دین اسلام بر پایه نجات و رهایی از ظلم است و پیام امام حسین (ع) هم نجات و آزادگی است.

البته این نوع نجات فقط به معنای توسل نیست.

با وجود اینکه ما به توسل تأکید داریم اما آن را کافی نمی دانیم.

راه نجات از استبداد و قدرت های خارجی که به کشورهای اسلامی تجاوز کردند و درصدد حکمرانی بر آنها هستند، در راه و سیره امام حسین (ع) و نهضت عاشورا است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لوگوی شعار اربعین 1400 رونمایی شد+عکس

لوگوی شعار اربعین 1400 رونمایی شد+عکس