مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 شهریور 1400 ساعت 06:152021-08-30اقتصادي

کاهش 49 درصدی مصرف نفت سفید در زنجان


مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه زنجان، از کاهش 49 درصدی مصرف نفت سفید به دلیل گازرسانی به روستاها و حذف خانوارهای غیرمجاز خبر داد.

- ایسنا/زنجان مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه زنجان، از کاهش 49 درصدی مصرف نفت سفید به دلیل گازرسانی به روستاها و حذف خانوارهای غیرمجاز خبر داد.

حمید حبیبی در گفت وگو با ایسنا، از کاهش 49 درصدی مصرف فرآورده نفت سفید در پنج ماهه نخست امسال در مقایسه با مدت مشابه پارسال در استان خبر داد و اظهار کرد: با راه اندازی طرح توزیع الکترونیک نفت سفید در سال گذشته و راستی آزمایی مستمر مصرف کنندگان نفت سفید و حذف خانوارهای غیرمجاز در روستاها و توسعه عملیات اجرای طرح گازرسانی به روستاها، مصرف این فرآورده طی پنج ماهه نخست امسال نسبت به مدت مشابه پارسال به میزان 49 درصد کاهش داشته است.

وی افزود: کنترل و نظارت بی وقفه در بستر الکترونیک از طریق زیرساخت بانکی نقش قابل توجهی در جلوگیری از توزیع بی رویه، انحراف و توزیع خارج از شبکه نفت سفید داشته است.

این مسئول با بیان اینکه با اجرای طرح توزیع الکترونیک، میزان مصرف گاز مایع کاهش یافت، ادامه داد: مصرف فرآورده گاز مایع در پنج ماهه نخست امسال در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته در استان 10 درصد کاهش یافته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 49 درصدی مصرف نفت سفید در زنجان

کاهش 49 درصدی مصرف نفت سفید در زنجان