مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 شهریور 1400 ساعت 06:202021-08-30پزشكي

خمین روی قله پیک پنجم/لامبدا در کمین است


روی قله پیک پنجم قرار داریم چراکه هنوز تعداد بیماران سیر نزولی به خود نگرفته است - ایسنا/مرکزی رییس دانشکده علوم پزشکی خمین گفت: روی قله پیک پنجم قرار داریم چراکه هنوز تعداد بیماران سیر نزولی به خود نگرفته است مجتبی دیده دار در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه شهرستان خمین دارای 75 تخت بیمارستانی ویژه بیماران کروناست، افزود: در حال حاضر 68 تخت معادل 90 درصد تخت ها پر است، 5 نفر در بخش ICU و مراقبت های ویژه و باقی در بخش کرونا بستری هستند.

وی گفت: کلینیک تنفسی بیمارستان شهرستان نیز فعال است و 80 بیمار به شکل سرپایی برای تزریق رمدیسیور روزانه مراجعه دارند.

دیده دار با بیان اینکه بیشترین رنج سنی بیماران بستری شامل 30 تا 50 سال است، اظهار کرد: در حال حاضر 4 کودک بیمار نیز در بخش کرونای بیمارستان خمین بستری هستند.

وی با تاکید بر اینکه خوشبختانه هیچ کمبود دارویی برای بیماران کرونایی در شهرستان وجود ندارد، گفت: هنوز موردی از ابتلا به بیماری قارچ سیاه در خمین گزارش نشده است، تخصص بنده قارچ شناسی است و نسبت به این بیماری اشراف کامل دارم، شرایط شهرستان تحت کنترل است و این بیماری در خمین دیده نشده است.

رییس دانشکده علوم پزشکی خمین اضافه کرد: امکانات و تجهیزات لازم برای درمان بیماری کرونا و ارائه خدمات مهیاست، یک دستگاه اکسیژن ساز نیز اخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خمین روی قله پیک پنجم/لامبدا در کمین است

خمین روی قله پیک پنجم/لامبدا در کمین است