10 نکته کوتاه که هر کارمند لازم است بداندشما انتخاب نمی کنید چه ارباب رجوعی داشته باشید. حتماً بین دهها نفری که به محل کار شما می آیند انسان ناهموار، بدخلق و کم طاقت هست. آن ها نماینده همه نیستند. - با بداخلاقی انتقام آن ها را از دیگران نگیرید. عصرایران؛ احسان محمدی- اگر یادداشت قبلی در مورد 10 نکته ای که هر ارباب رجوع لازم است بداند اینجا را کلیک کنید. کارمندهای هر سازمان و شرکت معمولاً یک منشور اخلاقی و حرفه ای دارند که بیشتر اوقات حتی دو جمله آن را حفظ نیستند. کارمند بد با هزار منشور احتمالاً هنوز بد برخورد می کند و کارمند خوب، بدون منشور و دستور مافوق باز هم عملکرد خوب و محترمی دارد اما این ده نکته در کمتر منشوری آمده است: 1- برای انجام دادن کاری که وظیفه شماست سر ارباب رجوع منت نگذارید. منت نگذارید و باز هم منت نگذارید. به ویژه اگر کارمند دولت هستید. شرایط این شغل را پذیرفته اید، حقوقش عموماً از بیت المال تامین می شود و رایگان و عام المنفعه کار نمی کنید. پس لطفاً منت نگذارید. 2- پیش فرض عموم مراجعان این است که کارمندها به جای کار راه انداختن، گره توی کار می اندازند. خودتان وقتی به یک اداره دیگر مراجعه می کنید این حس را پس ذهن تان ندارید؟ حال مردم خوب نیست، کمی بیشتر صبوری به خرج دهید. برچسب ها: |
آخرین اخبار سرویس: |