مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 شهریور 1400 ساعت 06:302021-08-30سياسي

سکان ریاست سازمان سینمایی به چه کسی می رسد؟/ مدیر یا تهیه کننده!


محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی باتوجه به گزینه های پیش رو، به زودی رییس سازمان سینمایی را انتخاب می کند؛ شانس کدام گزینه ها برای این سمت بیشتر است؟ - ، با برگزاری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و انتخاب حجت الاسلام ابراهیم رییسی به عنوان رییس جمهور، محمدمهدی اسماعیلی نیز به عنوان چهاردهمین وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از مجلس شورای اسلامی رای اعتماد گرفت.

از همان ابتدا و نهایی شدن نام محمدمهدی اسماعیلی به عنوان وزیر پیشنهادی وزارت فرهنگ و ارشاد و با توجه به برنامه و سیاست های وی درباره حوزه هنر به خصوص هنر-صنعت سینما، رایزنی های مختلفی نسبت به سپردن مسئولیت سازمان سینمایی به افراد مختلف در دوره جدید صورت گرفت.

در این رایزنی ها و البته پیش بینی هایی که از سوی گروه های مختلف سینمایی تا امروز انجام شده است، اسامی تعدادی از سینماگران و مدیران سینمایی روی کاغذ آمد که البته منظور از سینماگران بیشتر تهیه کنندگانی بود که برخی از آنها سابقه مدیریتی در سینمای ایران را نیز داشتند.

بعد از انتشار اسامی و موافقت ها و مخالفت هایی که نسبت به اسامی غیر رسمی که در رسانه ها و محافل مختلف منتشر شد، 4 اسم می تواند به عنوان گزینه اصلی برای سکان داری سینمای ایران مطرح شود که شانس بیشتری برای پذیرش این مسئولیت دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سکان ریاست سازمان سینمایی به چه کسی می رسد؟/ مدیر یا تهیه کننده!

سکان ریاست سازمان سینمایی به چه کسی می رسد؟/ مدیر یا تهیه کننده!