مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 شهریور 1400 ساعت 06:402021-08-30اجتماعي

ظرفیت های کشاورزی، میراث فرهنگی و گردشگری خلیل آباد برندسازی شود


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی گفت: در حوزه های کشاورزی، گردشگری و میراث فرهنگی شهرستان خلیل آباد ظرفیت‎ های زیادی وجود دارد که برای بهره مندی از آن باید برندسازی شود.

- ایسنا/خراسان رضوی مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی گفت: در حوزه های کشاورزی، گردشگری و میراث فرهنگی شهرستان خلیل آباد ظرفیت‎ های زیادی وجود دارد که برای بهره مندی از آن باید برندسازی شود.

سیدجواد موسوی در جلسه با رییس شورای اسلامی شهر و سرپرست شهرداری خلیل ‎آباد با بیان این مطلب اظهار کرد: خلیل آباد به شهری در مسیر تبدیل شده و یکی از دلایل این است که در سطح شهر تابلوهای مناسب برای راهنمایی مسافران وجود ندارد.

وی با اشاره به ظرفیت های میراث فرهنگی در این شهر ادامه داد: خلیل آباد خانه های تاریخی خوبی دارد که به عنوان دفاتر تجاری فروشندگان کشمش یا برای امور اداری شهرداری قابل بهره بردارری است، این گونه استفاده از خانه های تاریخی به حفظ، حراست، علاقه مندی و آشنایی مردم به این آثار ارزشمند بیشتر می شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی افزود: بافت اطراف مسجدجامع و حمام تاریخی خلیل آباد این ظرفیت را دارد که پس از ساماندهی به منطقه ای جذاب، دیدنی و برند میراث فرهنگی این شهرستان تبدیل شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت های کشاورزی، میراث فرهنگی و گردشگری خلیل آباد برندسازی شود

ظرفیت های کشاورزی، میراث فرهنگی و گردشگری خلیل آباد برندسازی شود