مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 شهریور 1400 ساعت 06:452021-08-30اقتصادي

مذاکره هلال احمر با 4 کمپانی سازنده واکسن کرونا برای واردات


مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی جمعیت هلال احمر از تولید بیش از 50 میلیون سرنگ از ابتدای سال تا پایان مردادماه در مجموعه تدارکات پزشکی هلال احمر و همچنین رایزنی های صورت گرفته برای خرید واکسن از چهار کمپانی دیگر خبر داد.

- مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی جمعیت هلال احمر اعلام کرد مذاکره هلال احمر با 4 کمپانی سازنده واکسن کرونا برای واردات مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی جمعیت هلال احمر از تولید بیش از 50 میلیون سرنگ از ابتدای سال تا پایان مردادماه در مجموعه تدارکات پزشکی هلال احمر و همچنین رایزنی های صورت گرفته برای خرید واکسن از چهار کمپانی دیگر خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و بنابر اعلام پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر؛ علیرضا عسکری - مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی جمعیت هلال احمر گفت: سازمان تدارکات پزشکی علاوه بر واردات واکسن کرونا از شرکت بین المللی سینوفارم چین، در حال رایزنی و مذاکره با کمپانی های معتبر دیگر از جمله اسپوتنیک روسیه، جانسون اند جانسون هلند، کانسینو بایولاجیکس چین و آسترازنکا انگلستان است که با توجه به حساسیت موضوع به محض پیشرفت در مذاکرات، گزارشات نتایج حاصله ارائه خواهد شد.

وی افزود: سازمان تدارکات پزشکی در راستای کاهش ازدحام مراجعین به داروخانه مرکزی به ایجاد فضایی جداگانه در داروخانه فوق تخصصی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مذاکره هلال احمر با 4 کمپانی سازنده واکسن کرونا برای واردات

مذاکره هلال احمر با 4 کمپانی سازنده واکسن کرونا برای واردات