مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 شهریور 1400 ساعت 06:452021-08-30اقتصادي

حفظ شغل 11 هزار نفر با پرداخت تسهیلات کرونایی در زنجان


سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان از حفظ شغل 11 هزار نفر با پرداخت تسهیلات کرونا خبر داد.

- محمدرضا انصاری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: بر اساس مصوبه شورای غالی اشتغال، طرح های اشتغال پایدار روستایی که از افزایش قیمت ها و بیماری کرونا متأثر شده اند می توانند با مراجعه به بانک عامل شهرستانی از جزییات مصوبه مطلع ودرخواست خود را ارائه کنند.

سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان افزود: برابر مصوبه شورای عالی اشتغال کشور طرح های بهره مند از تسهیلات اشتغال روستایی که رقم تسهیلات دریافتی آنها بیش از 100 میلیون تومان بوده وحائز شرایط اولیه هستند، می توانند از تسهیلات تکمیلی (درصورت نیمه تمام بودن طرح ) و نیز امکان افزایش دوران مشارکت و دوران تنفس استفاده کنند.

وی گفت: این مصوبه صرفاً درباره چهار بانک عامل کشاورزی، پست بانک، توسعه تعاون، صندوق کار آفرینی امید و آن دسته از طرح هایی است که از محل منابع قانون اشتغال پایدار روستایی استفاده کرده اند.

انصاری به اقدامات این اداره کل در راستای حمایت از آسیب دیدگان کرونا اشاره کرد و گفت: بسیاری از صاحبان کسب و کارها در کشور و استان با شیوع بیماری کرونا آسیب جدی دیدندکه به همین دلیل دولت درصدد حمایت از آنها با ارائه برخی بسته های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حفظ شغل 11 هزار نفر با پرداخت تسهیلات کرونایی در زنجان

حفظ شغل 11 هزار نفر با پرداخت تسهیلات کرونایی در زنجان