مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 شهریور 1400 ساعت 07:202021-08-30سياسي

فعالیت بیش از 115 پایگاه بسیج مساجد در اجرای طرح شهید سلیمانی در ماهنشان


فرمانده سپاه ناحیه ماهنشان از فعالیت و همکاری بیش از 115 پایگاه بسیج مساجد در اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی در این شهرستان خبر داد.

- ایسنا/زنجان فرمانده سپاه ناحیه ماهنشان از فعالیت و همکاری بیش از 115 پایگاه بسیج مساجد در اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ مصطفی ملکی ظهر امروز (8 شهریوماه) در جمع خبرنگاران با اشاره به پیچیدگی های اجرای طرح سلیمانی در شهرستان ماهنشان به دلیل موقعیت جغرافیایی گسترده و جمعیت ساکن پراکنده در آن، گفت: با تلاش عوامل شبکه بهداشت و عوامل بسیجی این طرح، شهرستان به یک منطقه تقریبا کم خطر تبدیل شده است.

وی با اشاره به انجام تست های گسترده، هدفمند و هوشمند، تصریح کرد: شناسایی همه افراد در تماس نزدیک با فرد مبتلا، جداسازی و ره گیری بیماران، تقویت فرایند درمان و کاهش حداکثری موارد بستری در این طرح مورد توجه است، ضمن اینکه میزان تست PCR رشد چشمگیر داشته است.

این مسئول با اشاره به اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی توسط 302 نفر از بسیجیان شهرستان در قالب 172 تیم حفاظتی و غربال گری، نظارتی، رصد و مراقبتی در شهرها و روستاهای شهرستان، یادآور شد: به همت مسئولان بهداشتی شهرستان و بسیجیان، با اجرای این طرح اقدامات گسترده ای در خصوص آموزش همگانی مردم در راستای پیشگیری از ابتلاء به کرونا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت بیش از 115 پایگاه بسیج مساجد در اجرای طرح شهید سلیمانی در ماهنشان

فعالیت بیش از 115 پایگاه بسیج مساجد در اجرای طرح شهید سلیمانی در ماهنشان