مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 شهریور 1400 ساعت 07:402021-08-30اقتصادي

راه اندازی آزمایشگاه ایمنی نانو در پژوهشگاه استاندارد


رییس پژوهشکده صنایع غذایی پژوهشگاه استاندارد از راه اندازی آزمایشگاه نانو ایمنی (Nano Safty) خبر داد و گفت: این آزمایشگاه به منظور ارائه استاندارد به محصولات مبتنی بر نانو راه اندازی خواهد شد.

- رییس پژوهشکده صنایع غذایی پژوهشگاه استاندارد از راه اندازی آزمایشگاه نانو ایمنی (Nano Safty) خبر داد و گفت: این آزمایشگاه به منظور ارائه استاندارد به محصولات مبتنی بر نانو راه اندازی خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا فرناز دستمالچی امروز در رویداد دوشنبه های استارت ‎آپی در حوزه صنایع غذایی که به صورت آنلاین در محل صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار شد، با اشاره به زنجیره تولید از تحقیق تا عرضه محصولات، افزود: استاندارد تکمیل کننده این زنجیره است که موجب خواهد شد علم به صنعت و ثروت تبدیل شود.

وی ماموریت اصلی استانداردسازی را ارتقای کیفیت محصولات و کالاهای تولیدی و کمک به بهبود روش های تولید عنوان کرد و ادامه داد: بر این اساس اخذ استاندارد بین المللی و اجرایی کردن آن در کشور ممکن نیست و باید این استانداردها بومی سازی شود و زمانی که محصولات تولید داخل دارای استانداردهای لازم باشند، راحت تر می توانند در بازارهای بین المللی عرضه شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی آزمایشگاه ایمنی نانو در پژوهشگاه استاندارد

راه اندازی آزمایشگاه ایمنی نانو در پژوهشگاه استاندارد