مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 شهریور 1400 ساعت 07:502021-08-30سياسي

اصحاب رسانه در حوزه حمایتی یاریگر کمیته امداد باشند


مدیر کل کمیته امداد گیلان با بیان اینکه اصحاب رسانه با اطلاع رسانی خود در حوزه حمایتی می توانند یاریگر کمیته امداد باشند، گفت: اصحاب رسانه و خبرنگاران یکی از گروه های مهمی هستند که در این سال های کرونایی در کنار مردم و ارگان ها و یار و یاور آن ها بودند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، عباس اهرابی ظهر امروز در جمع اصحاب رسانه در سالن اجتماعات کمیته امداد استان گیلان با بیان اینکه بخش اعظم درآمدهای کمیته امداد توسط رسانه ها جمع آوری می شود، اظهار کرد: اصحاب رسانه با اطلاع رسانی خود در حوزه حمایتی می توانند یاریگر کمیته امداد باشند.

وی مهم ترین دلیل معضلات مدتی است امنیت ما را خدشه دار کرده، افزود: اصحاب رسانه و خبرنگاران یکی از گروه های مهمی هستند که در این سال های کرونایی در کنار مردم و ارگان ها و یار و یاور آن ها بودند.

وی با بیان اینکه رسانه ها به نفع محرومین فریاد می زنند و از این باب اطلاع رسانی اغنیا را برای کمک به فقرا صدا می زنند، تصریح کرد: کمیته امداد اغنیای جامعه که برای کمک به فقرا دست ما را می گیرند دوست داریم و بازهم انتظار همیاری برای فراخواندن خیرین به سمت این کمک ها هستیم.

به گفته مدیرکل کمیته امداد استان گیلان در زمستان سال گذشته یک نفر از خیرین تصمیم گرفت به یک هزار یتیم گیلانی ماهانه 100 هزار تومان کمک مالی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصحاب رسانه در حوزه حمایتی یاریگر کمیته امداد باشند

اصحاب رسانه در حوزه حمایتی یاریگر کمیته امداد باشند