مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 شهریور 1400 ساعت 07:502021-08-30پزشكي

اهدای تجهیزات درمانی بیماران کرونا توسط ستاد اجرایی فرمان امام گیلان


رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در حاشیه اهدای یک و نیم میلیارد تومان تجهیزات و اقلام موردنیاز درمان بیماران کرونا در استان توسط ستاد اجرایی فرمان امام(ره)، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، صبح امروز محمد کرمی مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در گیلان با حضور در دفتر ریاست دانشگاه علوم پزشکی استان با ارسلان سالاری رییس دانشگاه دیدار و گفت وگو کرد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در این دیدار با تقدیر از مساعدت های ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در بحران کرونا اظهار کرد: ستاد اجرایی فرمان امام(ره) یکی از همراهان مردم در بحران کووید 19 از ابتدا تاکنون بوده است.

ارسلان سالاری با اشاره به اقدامات ستاد اجرایی فرمان امام(ره) از ابتدای کرونا تاکنون افزود: این ستاد علاوه بر تهیه و توزیع اقلام بهداشتی و حفاظت فردی، در تأمین تجهیزات سرمایه ای ازجمله دستگاه اکسیژن ساز در املش نیز مشارکت داشته است.

وی با اذعان به اینکه ستاد اجرایی فرمان امام(ره) اقدامات قابل توجهی در جهت توسعه زیرساخت های زیربنایی و روبنایی داشته، گفت: استان گیلان با توجه به حجم عقب ماندگی ها در حوزه زیرساخت به شدت نیازمند توان و کمک این نهاد انقلابی و مردم محور است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدای تجهیزات درمانی بیماران کرونا توسط ستاد اجرایی فرمان امام گیلان

اهدای تجهیزات درمانی بیماران کرونا توسط ستاد اجرایی فرمان امام گیلان