مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 شهریور 1400 ساعت 07:552021-08-30اقتصادي

صادرات 6 میلیارد دلاری محصولات کشاورزی/ ضرورت گسترش فعالیت های بازارچه های مرزی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، سیدرحمت الله پریچهر ظهر امروز در مراسم افتتاح سیلوی 15 هزار تنی ذخیره غلات شرکت تعاون روستایی صاحب ضمن گرامیداشت یاد شهدای دولت، اظهار کرد: شرکت تعاون روستایی در راستای زنجیره تولید و فعالیت های بعداز آن نقش بسزایی دارد.

وی به اهمیت حوزه کشاورزی در کشور اشاره کرد و افزود: بخش کشاورزی با تولید 120 میلیون تن محصولات کشاورزی  18 درصد اشتغال کشور را به خود اختصاص داده است.

عضو هیئت مدیره سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران گفت: در حال حاضر سالانه حدود 6 میلیارد دلار محصولات کشاورزی از کشور صادر می شود که می تواند این رقم تا 10 میلیارد دلار نیز افزایش یابد.

  پریچهر با بیان اینکه در شرایط اقتصادی کنونی بخش کشاورزی کمک شایانی به اقتصاد کشور کرده است بیان کرد: آنچه که در درجه اول برای شرکت تعاونی روستایی مهم است تامین موجبات گسترش تعاونی ها و تشکلات است.

  عضو هیئت مدیره سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران  گفت: علاوه بر تمام فعالیت ها، شرکت تعاونی روستایی در مدیریت نظام بهره برداری نقش  بسزایی ایفا کرده است.

وی بیان کرد: شرکت تعاون روستایی در راستای فعالیتهای نوین به سمتی پیش رفته که در بیشتر فعالیت هایی که در بخش اقتصادی مطرح است قدم بر داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صادرات 6 میلیارد دلاری محصولات کشاورزی/ ضرورت گسترش فعالیت های بازارچه های مرزی

صادرات 6 میلیارد دلاری محصولات کشاورزی/ ضرورت گسترش فعالیت های بازارچه های مرزی