مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 شهریور 1400 ساعت 08:052021-08-30سياسي

وزارت کشور در مورد شهردار شیراز اظهارنظر رسمی نداشته است


سخنگوی شورای شهر شیراز اعلام کرد که تاکنون هیچ نامه رسمی از سوی وزارت کشور در خصوص شهردار منتخب این کلانشهر دریافت نکرده ایم.

- ایسنا/فارس سخنگوی شورای شهر شیراز اعلام کرد که تاکنون هیچ نامه رسمی از سوی وزارت کشور در خصوص شهردار منتخب این کلانشهر دریافت نکرده ایم.

علی اکبر سلطانی در گفت وگو با ایسنا و در واکنش به انتشار مطالبی در شبکه های اجتماعی مبنی بر احراز نشدن صلاحیت شهردار منتخب شورای شیراز به دلیل نقض مدرک، گفت: هیچ مکاتبه و تماس رسمی از سوی وزارت کشور در خصوص شهردار منتخب شیراز با شورا، انجام نشده است.

سلطانی خاطرنشان کرد: هیچگونه نامه رسمی از وزارت کشور تاکنون به دست شورای شهر شیراز نرسیده و هیچگونه اعمال نظری هم از این وزارتخانه در خصوص تایید شدن یا نشدن شهردار معرفی شده، به شورا ارسال نشده است.

او تاکید کرد: هرگونه اظهارنظری ابتدا باید به استانداری فارس، سپس فرمانداری شیراز و نهایتا به شورای شهر شیراز اعلام شود و ضمنا نامه ای که در شبکه های اجتماعی منتشر شده، فاقد امضاء است.

سخنگوی شورای شهر شیراز خاطرنشان کرد: تا پایان وقت اداری روز گذشته7 شهریور وزارت کشور هیچ نتیجه منفی اعلام نکرده و همچنان در حال بررسی شهردار شیراز بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزارت کشور در مورد شهردار شیراز اظهارنظر رسمی نداشته است

وزارت کشور در مورد شهردار شیراز اظهارنظر رسمی نداشته است