مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 شهریور 1400 ساعت 08:152021-08-30اقتصادي

برق در تهران دوباره قطع می شود/ دلیل بازگشت خاموشی ها به پایتخت چیست؟


فصل جدید خاموشی های در تهران دوباره آغاز شده است و شاهد اعمال خاموشی مناطق مختلف پایتخت هستیم و سخنگوی صنعت برق می گوید: ناچار به اعمال محدودیت بر مشترکان مطابق با جداول هستیم البته روز گذشته دو حادثه نیز اتفاق افتاد که آن ها خارج از برنامه بود و هرکدام .

- جی پلاس؛ در روزهای اخیر شاهد خاموشی های پراکنده در تهران هستیم که مسوولان برقی علت آن را افزایش مصرف و کاهش همکاری صنایع اعلام کرده اند.

فصل جدید خاموشی های پایتخت دوباره آغاز شده است و شاهد اعمال خاموشی ها در مناطق مختلف تهران هستیم، مصطفی رجبی مشهدی سخنگوی صنعت برق کشور در خصوص چرایی این موضوع گفت: دیروز نیاز مصرف کشور 64 هزار 200 مگاوات و میزان تولید نیروگاه های حرارتی و برق آبی 53 هزار مگاوات بود که این اختلاف 11 هزار مگاواتی بخشی با کاهش مصرف مشترکان عمده، صنایع و چاه های کشاورزی که در طرح های تشویقی مات قرار دارند مدیریت شد.

وی افزود: الباقی را ناچار به اعمال محدودیت بر مشترکان مطابق با جداول هستیم البته روز گذشته دو حادثه نیز اتفاق افتاد که آن ها خارج از برنامه بود و هرکدام نهایت تا یک ساعت بعد از حادثه برطرف شد.

مشترکان در ساعت 12 تا 18 و 20 تا 23 همکاری بیشتری با صنعت برق داشته باشند سخنگوی صنعت برق اظهار کرد: امیدواریم مشترکان به ویژه در ساعت 12 تا 18 و 20 تا 23 همکاری بیش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برق در تهران دوباره قطع می شود/ دلیل بازگشت خاموشی ها به پایتخت چیست؟

برق در تهران دوباره قطع می شود/ دلیل بازگشت خاموشی ها به پایتخت چیست؟