مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 شهریور 1400 ساعت 08:152021-08-30حوادث

تصادفات خسارتی تا سقف 16 میلیون تومان نیاز به کروکی ندارد


فرمانده انتظامی شهرستان کاشان گفت: وسایل نقلیه زیان دیده در حوادث ترافیکی تا مبلغ 16 میلیون تومان خسارت نیاز به ترسیم کروکی کارشناس پلیس راهور ندارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کاشان، حسین بساطی با بیان اینکه تصادفات خسارتی تا سقف 16 میلیون تومان نیاز به کروکی ندارد، اظهار کرد: روزانه در سطح معابر درون شهری و جاده های برون شهری شاهد تصادفات از نوع خسارتی هستیم، بنابراین به محض وقوع تصادف خسارتی در صورت امکان حرکت وسایل نقلیه دخیل در تصادف، رانندگان باید وسیله خود را به سمت راست راه هدایت کنند تا مسیر برای سایرین باز شود.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان افزود: اگر هر دو خودروی مقصر و زیان دیده در زمان وقوع حادثه دارای بیمه نامه شخص ثالث معتبر و پیوسته و هر دو راننده دارای گواهینامه مجاز و متناسب با وسیله نقلیه باشند و اختلاف نظری در باب فرد مقصر یا غیرمقصر بین طرفین وجود نداشته باشد و میزان خسارت وارده کمتر از تعهدات مالی وسیله مقصر باشدنیاز به حضور و گزارش و کروکی پلیس نیست.

وی عنوان کرد: شرکت های بیمه مکلفند در صورتی که وسایل نقلیه مسبب و زیان دیده در زمان حادثه دارای بیمه نامه معتبر بوده و بین طرفین اختلافی وجود نداشته باشد، خسارت مالی وسیله نقلیه ناشی از حوادث رانندگی در سال جاری را تا سقف 16 میلیون تومان بدون اخذ گز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصادفات خسارتی تا سقف 16 میلیون تومان نیاز به کروکی ندارد

تصادفات خسارتی تا سقف 16 میلیون تومان نیاز به کروکی ندارد