مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 شهریور 1400 ساعت 08:252021-08-30سياسي

ایمانی: اصلاح طلبان فعلا سکوت کنند


اصلاح طلبان فعلا چاره ای جز سکوت ندارند و به نفعشان است که سکوت کنند، اما آن ها از چندی دیگر و همین که از فعالیت های دولت بگذرد زبان به انتقاد خواهند گشود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از خبرآنلاین، چه دولت رییسی باشد و چه هر دولت دیگری باید برای رفع تحریم ها اقدام و مذاکره کند این گزاره ای است که ناصر ایمانی از چهره های سیاسی اصولگرا بر آن تاکیددارد.

او بر این باور است که دولت رییسی یقینا در راستای رفع تحریم ها گام بر می دارد و این کار را خواهد کرد.

او معتقد است که دولت حتما باید مذاکره را انجام دهد و حتما این کار را خواهد کرد البته طبق مدل و شیوه خودش نه به شیوه دولت قبل، در نتیجه با سازوکارها، تیم خودش و برنامه هایش پیش می رود.

ایمانی سفر استانی ابراهیم رییسی به خوزستان را مثبت ارزیابی کرده و می گوید بیشترین فایده این سفر ها صرف نظر از عواید اجرایی اش، این است که اگر مردم حس کنند دولت از آن ها فاصله نگرفته و در درون مردم است و از نزدیک حرف های مردم را می شنود آثار روحی بسیار مفیدی برای مردم دارد.

ایمانی، اما به اظهارات رهبری در این باره اشاره و تاکید دارد مشکلی که این سفر های استانی دارد این است که اگر مردم پس از مدتی احساس کنند که این ها خالی از اقدامات اجرایی است عکس العمل نشان می دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایمانی: اصلاح طلبان فعلا سکوت کنند

ایمانی: اصلاح طلبان فعلا سکوت کنند