مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 شهریور 1400 ساعت 08:302021-08-30سياسي

از کتاب نخست وزیر محبوب در کرمان رونمایی شد


همزمان با سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر از کتاب نخست وزیر محبوب بازخوانی منش و شاخصه های رفتاری دانشمند شهید دکتر محمدجواد باهنر نوشته وحید عضدی در کرمان رونمایی شد.

- ایسنا/کرمان همزمان با سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر از کتاب "نخست وزیر محبوب" بازخوانی منش و شاخصه های رفتاری دانشمند شهید دکتر محمدجواد باهنر نوشته وحید عضدی در کرمان رونمایی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، امروز هشتم شهریورماه در اخرین روز از هفته دولت، از کتاب نخست وزیر محبوب بازخوانی منش و شاخصه های رفتاری دانشمند شهید دکتر محمدجواد باهنر نوشته وحید عضدی که با همکاری نیروی انتظامی استان، بنیاد شهید و شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان منتشر شده، رونمایی شد.

همچنین مجموعه پوستر نمایشگاهی مردی چنین میانه میدانم آرزوست در خصوص شهدای دولت، کاری از حوزه هنری استان نیز رونمایی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر محمدمهدی زاهدی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس در حاشیه این مراسم گفت: دکتر باهنر از مدیران مردمیِ برجسته ای بود که در طول عمر کوتاه اما پر برکت خود هر جایی پا گذاشت درخشان ظاهر شد.

وی افزود: این شهید گرانقدر یکی از مردان با اخلاقی بود که همواره در میدان تحصیل، مبارزه و مدیریت انقلابی و جهادی حضوری فعال و هوشمندانه داشت که باید الگویی برای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از کتاب نخست وزیر محبوب در کرمان رونمایی شد

از کتاب نخست وزیر محبوب در کرمان رونمایی شد