مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 شهریور 1400 ساعت 08:302021-08-30ورزشي

قضیه توقیف خوردوهای اداره کل ورزش و جوانان هرمزگان چه بود؟


طی دو روز گذشته اخبار و حواشی مختلفی از توقیف پنج دستگاه خوردوی اداره کل ورزش و جوانان استان هرمزگان در پی شکایت یکی از پیمانکار در محافل خبری و فضای مجازی دست به دست شد.

- ایسنا/هرمزگان طی دو روز گذشته اخبار و حواشی مختلفی از توقیف پنج دستگاه خوردوی اداره کل ورزش و جوانان استان هرمزگان در پی شکایت یکی از پیمانکار در محافل خبری و فضای مجازی دست به دست شد.

ششم شهریورماه بود که خبری در فضای مجازی انعکاس یافت مبنی بر اینکه با توجه به پرداخت نشدن مطالبات یکی از پیمانکاران اداره کل ورزش و جوانان استان طی سه سال گذشته، وی در اقدامی بی سابقه ماشین مدیرکل و معاونینش را با دستور مقام قضایی توقیف کرد.

این اتفاق از آنجا شروع شد که یکی از شرکت های پیمانکاری طی تفاهم نامه ای در سال 97 اقدام به ساخت سالن ورزشی روستای بلندو کرد که قرار بود قرارداد آن نیز بدون تشریفات نهایی شود.

تفاهم نامه این پروژه در زمان مدیریت سابق اداره کل ورزش منعقد شده بود که باید در زمان مدیریت جدید قرارداد آن نیز منعقد می شد اما با توجه به اینکه پیمانکار این سالن قسمتی از پروژه را اجرا کرد اما قرداد منعقد نشد تا خواستار دریافت مطالبات 140 میلیونی خود از اداره کل ورزش شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قضیه توقیف خوردوهای اداره کل ورزش و جوانان هرمزگان چه بود؟

قضیه توقیف خوردوهای اداره کل ورزش و جوانان هرمزگان چه بود؟