10 نکته کوتاه که هر کارمند لازم است بداند««به من مربوط نیست»، «این مشکل شماست»، «من که قانون رو وضع نکردم»، «برید شکایت کنید» و . جملاتی از این دست را نگویید. شما هم یک روز برای انجام یک کار به اداره دیگری می روید و می بینید که این جملات چقدر سمی اند. - به من مربوط نیست ، این مشکل شماست ، من که قانون رو وضع نکردم ، برید شکایت کنید و . جملاتی از این دست را نگویید. شما هم یک روز برای انجام یک کار به اداره دیگری می روید و می بینید که این جملات چقدر سمی اند. گره از کار خلق باز کنید تا دیگری هم گره از کار شما بگشاید. به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در یادداشتی در عصر ایران به قلم احسان محمدی، روزنامه نگار، آمده است: یادداشت قبلی در این مورد بود: 10 نکته ای که هر ارباب رجوع لازم است بداند . حالا سراغ آن سوی میز می روم. کارمندان هر سازمان و شرکت، معمولا یک منشور اخلاقی و حرفه ای دارند که بیشتر اوقات حتی دو جمله آن را هم حفظ نیستند. کارمند بد با هزار منشور احتمالاً هنوز بد برخورد می کند و کارمند خوب، بدون منشور و دستور مافوق باز هم عملکرد خوب و محترمی دارد اما این 10 نکته در کمتر منشوری آمده است: 1- برای انجام دادن کاری که وظیفه شماست سر ارباب رجوع منت نگذارید. منت نگذارید و باز هم منت نگذارید؛ به ویژه اگر کارمند دولت هستید. برچسب ها: |
آخرین اخبار سرویس: |