مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 شهریور 1400 ساعت 08:452021-08-30فناوري

طرح رایگان داناپلاس ایرانسل همزمان با فصل جدید آموزش


در آستانه سال تحصیلی جدید مدارس و دانشگاه ها، «داناپلاس»، پلتفرم آموزش آنلاین ایرانسل، پیشنهاد ویژه ای برای دریافت خدمات رایگان از این پلتفرم، - در آستانه سال تحصیلی جدید مدارس و دانشگاه ها، داناپلاس ، پلتفرم آموزش آنلاین ایرانسل، پیشنهاد ویژه ای برای دریافت خدمات رایگان از این پلتفرم، ارائه کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازبازرگانی ، تا 15 مهر ماه 1400، برای مشترکان جدید دانا پلاس قابل فعال سازی و به مدت یک ماه از زمان فعال سازی، قابل استفاده است.

با فعال سازی رایگان این طرح، کاربران می توانند از امکاناتی مانند تعداد نامحدود وبینار، کلاس، جلسه و رویداد با حضور 150 نفر شرکت کننده همزمان و امکان استفاده همزمان از پنج وب کم، بهره مند شوند.

همچنین با یکپارچه سازی بستر برگزاری کلاس آنلاین داناپلاس با سامانه های مدیریت آموزشی، امکاناتی مانند برگزاری آزمون های آنلاین، ارسال انواع مختلف فایل، تعریف و پیگیری تکالیف، پروژه و بسیاری امکانات دیگر، در دسترس مراکز آموزشی قرار گرفته است.

دانا پلاس ایرانسل، یکی از پلتفرم های اصلی شبکه دانا، زیرساخت اختصاصی آموزش هوشمند کشور، برای آموزش آنلاین و برگزاری نشست های مجازی و وبینار است که توسط ایرانسل، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، برای کمک به تحقق عدالت ارتباطی و آموزشی ارائه شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح رایگان داناپلاس ایرانسل همزمان با فصل جدید آموزش

طرح رایگان داناپلاس ایرانسل همزمان با فصل جدید آموزش