مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 شهریور 1400 ساعت 08:552021-08-30سياسي

سرمایه گذاری چهار هزار میلیاردی بخش خصوصی در خراسان جنوبی


بخش خصوصی برای سرمایه گذاری چهار هزار میلیارد تومانی در خراسان جنوبی ورود پیدا کرده است.

- ، حمید ملانوری صبح دوشنبه در با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی که به مناسبت هفته دولت برگزار شد، اظهار کرد: تلاش کرده ایم برنامه محوری را به عنوان یک اصل و اساس در دستور کارخودمان قرار دهیم.

استاندار خراسان جنوبی با اشاره به اینکه در برنامه ریزی ها اولویت بندی نیز مد نظر ما قرار دارد، بیان کرد: همه مدیران و دستگاه ها مکلف هستند که در قالب برنامه حرکت کنند چرا که تنها در این صورت می توانیم انتظار رفع مشکلات و مسائل را داشته باشیم.

ملانوری ادامه داد: تعامل، وحدت، همراهی و همکاری نیز از دیگر تأکیدات بوده است چرا که اگر بین دستگاه های اجرایی با هم و با نمایندگان مجلس و دستگاه های امنیتی و انتظامی همراهی و تعامل وجود نداشته باشد بهره وری لازم را نخواهیم داشت.

پرهیز از پشت میز نشینی مسئولان وی افزود: از دیگر مسائل مورد تأکید و اشاره به مدیران خراسان جنوبی مردم داری و پرهیز از مدیریت با سبک پشت میز نشینی است چرا که باید مشکلات را از نزدیک مشاهده کنند.

استاندار خراسان جنوبی با اشاره به اینکه خواهان سرعت بخشیدن و به نتیجه رسیدن سرمایه گذاری های انجام شده در خراسان جنوبی هستیم، گفت: با تعامل و وحدت بین دستگاه های امنیتی، امروز شاهد امنیت د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمایه گذاری چهار هزار میلیاردی بخش خصوصی در خراسان جنوبی

سرمایه گذاری چهار هزار میلیاردی بخش خصوصی در خراسان جنوبی