مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 شهریور 1400 ساعت 09:052021-08-30اقتصادي

انجمن صنفی هنرمندان سفالگر ایران تشکیل می شود/ انتشار شرایط عضویت


بر اساس اطلاعیه ای که انجمن هنرمندان سفالگر ایران منتشر کرده است، انجمن صنفی سراسری هنرمندان سفالگر ایران تشکیل می شود و عضو می پذیرد.

- ، بر اساس اعلام وزارت کار، انجمن های فرهنگی هنری باید به صورت صنفی به فعالیت های خود ادامه دهند که در این صورت مشمول تسهیلات رفاهی از جمله بیمه اعضا خواهند شد.

با پیگیری انجمن های هنری و توافق با وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، انجمن های صنفی سراسری هنری با مجوز از وزارت کار در شرف تأسیس قرار دارند.

از بین 7 انجمن تخصص، هنری، 6 انجمن در حال انجام روند صنفی شدن خودشان هستند و حالا پس از انجمن هنرمندان مجسمه ساز ایران، انجمن هنرمندان سفالگر ایران نیز اطلاعیه تشکیل انجمن صنفی و عضوپذیری را منتشر کرده اند که در ادامه آن را می خوانید.

تأسیس انجمن صنفی برای برخورداری از امنیت شغلی، بیمه بیکاری، بازنشستگی، ازکارافتادگی و از این دست امور صنفی سال ها آرزوی هنرمندان در حوزه های مختلف در ایران بوده است.

برای نیل به این هدف از سوی انجمن های هنری فعالیت های بیشماری انجام شده که در نهایت با تصویب دو وزارتخانه تعاون، کار و رفاه اجتماعی و فرهنگ و ارشاد اسلامی در تاریخ بیست و دوم آبان 1398 این مهم به انجام رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجمن صنفی هنرمندان سفالگر ایران تشکیل می شود/ انتشار شرایط عضویت

انجمن صنفی هنرمندان سفالگر ایران تشکیل می شود/ انتشار شرایط عضویت