مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 شهریور 1400 ساعت 09:052021-08-30سياسي

ذهن دانشجویان را درگیر شبهات دینی بی اساس نکنیم


مسئول ارتباطات حوزوی دفتر مقام معظم رهبری با اشاره به شبهات مطرح شده در فضای دانشگاه ها گفت: نباید به بهانه پاسخگویی به شبهات دینی به حاشیه کشیده شوند، - ایسنا/فارس مسئول ارتباطات حوزوی دفتر مقام معظم رهبری با اشاره به شبهات مطرح شده در فضای دانشگاه ها گفت: نباید به بهانه پاسخگویی به شبهات دینی به حاشیه کشیده شوند، زیرا تمام شبهات اساس علمی ندارد و ما نباید ذهن دانشجو را گرفتار شبهات بی اساس کنیم.

حجت الاسلام محمد محمدیان دوشنبه 8 شهریورماه در نشست مسئولان دفاتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه های فارس گفت: امروزه مسئولان نهاد رهبری در دانشگاه ها برای جامعه دانشگاهی به عنوان لنگرگاه اطمینان به شمار می روند و این موضوع باعث عزت و سربلندی روحانیت و حوزه نهاد رهبری به شمار می رود.

این مقام مسئول افزود: گواه این موضوع براین است به هر دلیلی جایگاه مسئولیتی آنان را تغییر دهیم اساتید و دانشجویان با تغییر آن مسئول واکنش نشان می دهند و مخالفت خود را اعلام می کنند.

محمدیان اظهار کرد: بر اساس گزارش ها روحانیت در دفاتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه ها موجب سربلندی بوده ولی علی رغم برخی از انتقادها، مسئولان دفاتر وظیفه دارند در امر ارتقای بینش سیاسی و مذهبی جامعه دانشجویی تلاش مضاعف داشته باشند تا بتوانیم رسالتی که بر عهده دار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ذهن دانشجویان را درگیر شبهات دینی بی اساس نکنیم

ذهن دانشجویان را درگیر شبهات دینی بی اساس نکنیم