مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 شهریور 1400 ساعت 09:052021-08-30فرهنگي

اتریشی ها به «قصیده گاو سفید» جایزه بهترین فیلم را دادند


«قصیده گاو سفید» ساخته بهتاش صناعی ها و مریم مقدم در بخش مسابقه سی و چهارمین جشنواره فیلم «درنو هیمات فیلم» کشور اتریش، موفق به کسب جایزه بهترین فیلم شد.

- به نقل از روابط عمومی فیلم، قصیده گاو سفید ساخته بهتاش صناعی ها و مریم مقدم در جدیدترین حضور بین المللی خود در بخش مسابقه سی و چهارمین جشنواره فیلم درنو هیمات فیلم کشور اتریش، موفق به کسب جایزه بهترین فیلم شد.

غلامرضا موسوی تهیه کننده و مریم مقدم یکی از 2 کارگردان و بازیگر نقش نخست فیلم به نمایندگی از گروه در مراسم اختتامیه این جشنواره حضور داشتند و جایزه بهترین فیلم را دریافت کردند.

در بخشی از بیانیه هیات داوران درباره فیلم چنین آمده است: این فیلم یادآور تراژدی های عظیم و درخشان یونان است که در این زمانه زنده است و تاثیر می گذارد، فیلمی با تصاویر منحصر به فرد و ارتباط هارمونیک فرم و محتوا که باعث تامل می شود و با پایان بندی تاثیرگذارش شما را با انبوه خوانش های شخصی تنها می گذارد جشنواره درنو هیمات فیلم اتریش هر ساله در شهر تاریخی و قرون وسطایی فریشتاد برگزار می شود و میزبان بسیاری از علاقه مندان سینما در این شهر تاریخی است.

فیلم قصیده گاو سفید در نخستین نمایش جهانی خود در بخش مسابقه اصلی هفتاد و یکمین جشنواره فیلم برلین حضور داشت و موفق به کسب جایزه تماشاگران از ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتریشی ها به «قصیده گاو سفید» جایزه بهترین فیلم را دادند

اتریشی ها به «قصیده گاو سفید» جایزه بهترین فیلم را دادند