مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 شهریور 1400 ساعت 09:102021-08-30سياسي

بیش از 95 درصد وقوع قتل ها در خراسان رضوی منجر به کشف می شود


جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: بیش از 95 درصد قتل ها در این استان منجر به کشف می شود که نشان از رسیدگی تخصصی پلیس به موضوعات و اشراف به حوزه استحفاظی دارد.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قوچان، سردار ابراهیم قربان زاده ظهر امروز در آیین تکریم و معارفه فرمانده انتظامی قوچان در جمع اعضای شورای تأمین و مدیران دستگاه های اجرایی این شهرستان اظهار کرد: همیشه نقش آفرینی کرده و نظارت بر اجرای پروتکل ها در سطح بازار و اجرای دقیق محدودیت ها و ممنوعیت را داشته است، گفت: مشهد اولین مرکز استان بود که در کنار ممنوعیت بین استانی، ممنوعیت ورود و خروج از مشهد را اجرا کرد و همین امر موجب کاهش 78 تا 80 درصدی تردد در جاده ها و داخل شهر شد تا کمکی برای قطع زنجیره کرونا باشد.

وی تأکید کرد: امروز در کنار خدمت به مردم و خانواده های معظم شهدا، شاهد اقتدار و بالندگی نیروی انتظامی در حوزه های مختلف بوده و طرح پلیس هوشمند یعنی جایگزین کردن سامانه های متعدد به جای حضور فیزیکی نیروها در حال اجرایی شدن است.

قربان زاده با اشاره به مطالبه گری نیروی انتظامی گفت: در کنار کنترل جرائم، طرحی به اجرا گذاشته شد که چرا در کنار آیتم هایی نظیر پیشگیری از آتش سوزی یا اجرای پارکینگ، پیشگیری درزمینه سرقت صورت نمی گیرد لذا نیروی انتظامی طرح خود مراقبتی و خود محافظ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 95 درصد وقوع قتل ها در خراسان رضوی منجر به کشف می شود

بیش از 95 درصد وقوع قتل ها در خراسان رضوی منجر به کشف می شود