مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 شهریور 1400 ساعت 09:202021-08-30سياسي

ویژه برنامه های حرم مطهر رضوی در دهه سوم ماه محرم اعلام شد


همزمان با فرا رسیدن دهه سوم محرم الحرام و ایام سوگواری و عزاداری امام حسین(ع) ویژه برنامه های حرم مطهر رضوی در دهه سوم ماه محرم اعلام شد.

- همزمان با فرا رسیدن دهه سوم محرم الحرام و ایام سوگواری و عزاداری امام حسین(ع) ویژه برنامه های حرم مطهر رضوی در دهه سوم ماه محرم اعلام شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، به مناسبت فرارسیدن ایام سوگواری و عزاداری سیدالشهدا (ع)، در دهه سوم ماه محرم معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس ویژه برنامه های مختلفی را برای اجرا در حرم مطهر رضوی با رعایت دستورالعمل بهداشتی طراحی کرده است.

قرائت ادعیه و زیارت یکی از برنامه هایی است که همه روزه ویژه خواهران و برادران در صحن ها و رواق های حرم مطهر رضوی برگزار می شود.

در این ایام صحن های پیامبر اعظم (ص)، امام حسن مجتبی (ع)، ویژه عموم و خیمه زینبیه واقع در صحن امام حسن مجتبی (ع) و مدرسه خیرات خان ویژه بانوان، میزبان زائران و مجاوران است.

دعای عالیه المضامین، دعای امام رضا (ع)، حدیث کساء، دعای توسل، زیارت جامعه کبیره، زیارت آل یاسین، زیارت ائمه بقیع و زیارت امام حسین (ع) ازجمله ادعیه و زیاراتی است که توسط مداحان و ذاکران اهل بیت عصمت و طهارت (ع) قرائت می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ویژه برنامه های حرم مطهر رضوی در دهه سوم ماه محرم اعلام شد

ویژه برنامه های حرم مطهر رضوی در دهه سوم ماه محرم اعلام شد