مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 شهریور 1400 ساعت 09:202021-08-30پزشكي

از کاهش نیافتن ورودی های بیمارستان تا بستری شدن 8 بیمار زیر 10 سال در اسدآباد


ورودی بیماران کرونایی به بیمارستان شهرستان کاهش نیافته است و با کنترل وضعیت توسط دانشکده علوم پزشکی بخش کرونایی مدیریت می شود.

- ایسنا/همدان فرماندار اسدآباد گفت: ورودی بیماران کرونایی به بیمارستان شهرستان کاهش نیافته است و با کنترل وضعیت توسط دانشکده علوم پزشکی بخش کرونایی مدیریت می شود.

سعید کتابی در ستاد مدیریت پیشگیری از کرونا شهرستان با تاکید بر اینکه باید با تداوم رعایت پروتکل های بهداشتی توسط مردم نسبت به کاهش ورودی بیماران کرونایی به بیمارستان کمک شود اظهار کرد: در حال حاضر در برخی از کشورهای همسایه سویه جدید کرونا مشاهده شده که باید از هم اکنون ما نیز آمادگی لازم و کامل برای مواجهه و مدیریت این شرایط را داشته باشیم.

وی ضمن تقدیر از عزاداران حسینی یاد آور شد: عزاداران حسینی در محرم ضمن ایجاد شور حسینی نسبت به رعایت پروتکل ها اهمیت ویژه ای دادند که آمار نشان از عملکرد خوب عزاداران در مراسم ایام محرم شهرستان دارد .

کتابی با اشاره به پیش بینی و طراحی سه طرح در موقعیت های مختلف برای شهرستان با تمامی تجهیزات چون تخت، دارو و نیروهای لازم یاد آور شد: برخی از ادارات توجه به رعایت پروتکل های بهداشتی در دستگاه خود را رها کرده اند که در این رابطه بازدیدهای دوره ای از کلیه ادارات ضرورت دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از کاهش نیافتن ورودی های بیمارستان تا بستری شدن 8 بیمار زیر 10 سال در اسدآباد

از کاهش نیافتن ورودی های بیمارستان تا بستری شدن 8 بیمار زیر 10 سال در اسدآباد