مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 شهریور 1400 ساعت 09:302021-08-30اقتصادي

115 میلیارد تومان برای پل روگذر آمل هزینه شده است


فرماندار آمل با تاکید بر تسریع در افتتاح پل و میدان بزرگ روگذر هزار سنگر گفت: تاکنون بیش از 115 میلیارد تومان برای این پروژه هزینه شده است.

- از افتتاح 34 طرح عمرانی، تولیدی و خدماتی به مناسبت هفته دولت در این شهرستان خبر داد و گفت: برای تکمیل وتجهیز و افتتاح این طرح ها درمجموع حدود 44 میلیارد تومان هزینه شده و برای 415 نفر نیز شغل ایجاد شد.

فرماندار آمل همچنین به روند ساخت پل روگذار میدان هزار سنگر در ورودی شهر آمل که و اهمیت بهره برداری هرچه سریع تر آن برای شهرستان اشاره کرد و گفت، این پل روگذر تأثیر بسیار زیادی درکم کردن گروه کور ترافیکی در ورودی شهر آمل به سمت کمربندی محمودآباد، کمربندی تهران وکمربندی بابل ونیز به سمت شهرآمل خواهد شد.

به گفته شریعت، تاکنون بیش از 115 میلیارد تومان برای پل روگذر میدان هزار سنگر آمل هزینه شده وبا وجود آنکه پیمانکار این طرح مطالبات معوقه دارد، اما در روند ساخت آن توقف نداشته است.

وی ادامه داد، خوشبختانه مراحل پایانی ساخت عرشه پل در حال انجام است و پس ازآن میدان و مسیرهای منتهی به پل هوایی به طول حدود 2 هکتار که یکی از بزرگترین میدان های شهری درسطح مازندران نیز هست، توسط شهرداری آمل طراحی و بازپیرایی خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

115 میلیارد تومان برای پل روگذر آمل هزینه شده است

115 میلیارد تومان برای پل روگذر آمل هزینه شده است