مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 شهریور 1400 ساعت 09:352021-08-30سياسي

در موضوع انتخاب استاندار مجمع نمایندگان استان مرکزی تشکیل جلسه نداده است


نماینده مردم تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس گفت: در موضوع انتخاب استاندار مجمع نمایندگان استان هنوز تشکیل جلسه نداده و هیچ گزینه ای قطعی نشده است.

- ولی الله بیاتی در گفت وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار کرد: در موضوع انتخاب استاندار مجمع نمایندگان استان هنوز تشکیل جلسه نداده و هیچ گزینه ای قطعی نشده است.

وی تصریح کرد: چندین گزینه مطرح  و افراد مختلف رزومه خود را ارائه کرده اند، اما اینکه مجمع نمایندگان در خصوص فردی به اجماع رسیده باشد، صحت ندارد و تا این لحظه تمام اخبار مطرح شده کذب است و صحت ندارد.

نماینده مردم تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس با بیان اینکه مجمع نمایندگان به دنبال فردی کارآمد، انقلابی و توانمند است، ادامه داد: شرایط استان و کشور شرایط خاصی است، مردم با مشکلات متعددی معیشتی و اقتصادی دست و پنجه نرم  می کنند، در این شرایط استان نیاز به استانداری دارد که بتواند مفید و موثر واقع شده و مشکلات را برطرف کند.

بیاتی با تاکید بر اینکه در انتخاب استاندار اجازه اعمال نفوذ و رابطه به هیچ فرد و باندی داده نخواهد شد، بیان کرد: نه تنها در بحث استاندار، بلکه در موضوع انتخاب مدیران کل ادارات و سازمان ها نیز مجمع نمایندگان اجازه نمی دهد افرادی به کار گرفته شوند که ناکارآمد بوده و توانایی لازم برای اداره امور را نداشته باش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در موضوع انتخاب استاندار مجمع نمایندگان استان مرکزی تشکیل جلسه نداده است

در موضوع انتخاب استاندار مجمع نمایندگان استان مرکزی تشکیل جلسه نداده است