مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 شهریور 1400 ساعت 10:002021-08-30سياسي

تاکید وزیر علوم بر حمایت ویژه از دیپلماسی علمی/ بازنگری در آیین نامه ارتقا


در این دوره حمایت ویژه ای از دیپلماسی علمی خواهیم داشت و برای تحقق مرجعیت علمی در جهان تمام تلاشمان را به کار خواهیم بست.

- به نقل از وزارت علوم، محمدعلی زلفی گل در ارتباط آنلاین با آیین افتتاحیه پنجاه و دومین کنفرانس ریاضی ایران که توسط دانشکده ریاضی و کامپیوتر دانشگاه شهید باهنر کرمان برگزار شد، با تاکید بر اهمیت گسترش تعاملات علمی با کشورهای همسایه، گفت: در این دوره، حمایت ویژه ای از دیپلماسی علمی خواهیم داشت و برای تحقق مرجعیت علمی در جهان تمام تلاشمان را به کار خواهیم بست.

وی افزود: نتیجه زحمات دانشمندان علم ریاضی باعث افتخار هر ایرانی است و باید قدردان تلاش های ارزشمند و افتخارآفرینی آنان باشیم.

زلفی گل ادامه داد: براساس آمار پایگاه استنادی علوم جهان در رشته ریاضی 63 هزار و 776 مستند علمی در سطح جهان منتشر شده است که تعداد قابل توجهی از آن ارجاعات دانشمندان ایرانی است.

همچنین تعداد مقالات با کیفیت دانشگاه های ایران در مجلات معتبر دنیا قابل توجه بوده است که دانشگاه های امیرکبیر، آزاد، صنعتی شریف، تهران، علم و صنعت به ترتیب در این زمینه افتخارآفرینی کرده اند که تلاش های آنان را ارج می نهیم.

زلفی گل افزود: نکته ارزشمند در کار ریاضی دانان کشورمان این است که دارای دیپلماسی علمی هستند و این مهم باید به عنوان سرلوحه عل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید وزیر علوم بر حمایت ویژه از دیپلماسی علمی/ بازنگری در آیین نامه ارتقا

تاکید وزیر علوم بر حمایت ویژه از دیپلماسی علمی/ بازنگری در آیین نامه ارتقا