مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 شهریور 1400 ساعت 10:402021-08-30اقتصادي

نشت یابی بیش از 8400 کیلومتر شبکه گاز طبیعی در استان اردبیل


مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل از نشت یابی 8 هزار و 410 کیلومتر شبکه و خط تغذیه گاز طبیعی طی سال گذشته در استان اردبیل خبر داد.

- ایسنا/اردبیل مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل از نشت یابی 8 هزار و 410 کیلومتر شبکه و خط تغذیه گاز طبیعی طی سال گذشته در استان اردبیل خبر داد.

سردار اسماعیلی 8 شهریور با اعلام این خبر افزود: ارتقای ضریب ایمنی و افزایش امنیت شبکه های گاز طبیعی از اهداف این پروژه است.

وی ادامه داد: طی سال گذشته 8 هزار و 410 کیلومتر شبکه توزیع و تغذیه به همراه 198 هزار و 538 انشعاب تجاری و خانگی و 10 هزار و 418 شیر و حوضچه در استان اردبیل مورد بازرسی و نشت یابی قرار گرفت که این مهم باتوجه به اقلیم استان در جهت استفاده ایمن مشترکین از گاز طبیعی و افزایش ضریب اطمینان شبکه های توزیع و تغذیه گاز طبیعی در شهرها و روستاهای استان انجام گرفت.

این مسئول با بیان اینکه در راستای کمک به نگه داشت منابع گاز طبیعی، نشت یابی شبکه، انشعابات و حوضچه ها در راستای کشف نشتی های نامریی و رفع آن ها همواره در دستور کار قرار دارد، اضافه کرد: بر همین اساس بیش از 86 درصد از کل شبکه های گاز طبیعی و بیش از 83 درصد از کل انشعابات استان طی سال گذشته مورد نشت یابی قرار گرفته و تعداد 695 مورد نشتی زیرزمینی شناسایی و رفع شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشت یابی بیش از 8400 کیلومتر شبکه گاز طبیعی در استان اردبیل

نشت یابی بیش از 8400 کیلومتر شبکه گاز طبیعی در استان اردبیل