مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 شهریور 1400 ساعت 10:452021-08-30اقتصادي

بهره برداری از گلخانه 10 هزار متری در روستای ابر


رییس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان گفت: یک واحد گلخانه ای تولید سبزی و صیفی جات همزمان با هفته دولت در روستای ابر شاهرود افتتاح شد.

- سید حسن میرعماد در مراسم افتتاح این پروژه بخش کشاورزی که به صورت ویدئوکنفرانس و با حضور استاندار سمنان برگزار شد اظهار کرد: این پروژه در روستای ابر افتتاح و به بهره برداری رسید.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان با اشاره به تلاش جهادکشاورزی برای توسعه کشت گلخانه ای افزود: مساحت این پروژه گلخانه ای بالغ بر 10 هزار مترمربع است.

وی با بیان اینکه مجموع سرمایه گذاری انجام شده برای راه اندازی این واحد 80 میلیارد ریال است تصریح کرد: بخشی از این سرمایه از طریق تسهیلات تأمین شده و مابقی آورده شخصی سرمایه گذار است.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان گفت: 50 میلیارد ریال از مجموع سرمایه گذاری آورده متقاضی و 30 میلیارد ریال نیز از محل اعتبار طرح توسعه کشاورزی تأمین شده است.

میرعماد درباره میزان اشتغال ایجاد شده با بهره برداری از این واحد گلخانه ای گفت: برای ده ها نفر به صورت مستقیم، برای 25 نفر به صورت غیر مستقیم اشتغال ایجاد می شود و در مجموع 20 خانوار نیز از مزایای این طرح بهره مند می شوند.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان با بیان اینکه هم زمان با هفته دولت 43 پروژه عمرانی و تولیدی در بخش کشاورزی استان سمنا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از گلخانه 10 هزار متری در روستای ابر

بهره برداری از گلخانه 10 هزار متری در روستای ابر