مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 شهریور 1400 ساعت 10:502021-08-30سياسي

مجاهدانه کار کردن برای مردم هیچ گاه فراموش نمی شود


امام جمعه اسدآباد با بیان اینکه مجاهدانه کار کردن برای مردم سرمایه ای است که هیچ گاه فراموش نمی شود اظهار کرد: در هر جا که هستیم باید مانند شهید باهنر و شهید رجایی مردم دوست باشیم چرا که مردم دوستی هنر است.

- حجت الاسلام والمسلمین سید موسی حسینی مجد در مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر که در مسجد جامع شهر اسدآباد با حضور مسئولین و مدیران ادارات شهرستان با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد، گفت: داشتن ایمان و عمل صالح دو ویژگی مهمی است که اگر هر انسانی در وجود خود دارای این ویژگی باشد محبوب قلوب و عزیز مردم خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه باید در زندگی شهدای والا مقام از جمله شهید باهنر و شهید رجایی تفکر کرد افزود:ایمان راسخ ، روحیه انقلابی گری ،استکبار ستیزی،وفادارای به انقلاب ،ولایت مداری از جمله خصوصیات شهید رجایی بود و در زمانی که مسئولیت ها یکی پس از دیگری به ایشان روی آورد هیچ یک از این مسئولیت ها روحیه وی نسبت به دوران دست فروشی ایشان را تغییر نداد و در هر مسئولیت و برهه زمان خود را گم نکرد .

حسینی مجد با بیان اینکه امام راحل شهید رجایی را فردی طرفدار مردم و مستقل می دانستند، خاطر نشان کرد:روحیه درخشان شهید رجایی در طرفداری از مردم و رفع محرومیت زدایی و کمک به سالخوردگان در بحث معیشت موجب آن شده که همو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجاهدانه کار کردن برای مردم هیچ گاه فراموش نمی شود

مجاهدانه کار کردن برای مردم هیچ گاه فراموش نمی شود