مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 شهریور 1400 ساعت 11:002021-08-30سياسي

حمایت ویژه وزارت علوم از دیپلماسی علمی/سال آینده سال علوم پایه است


وزیر علوم با تاکید بر اهمیت گسترش تعاملات علمی با کشورهای همسایه، گفت: در این دوره، حمایت ویژه ای از دیپلماسی علمی خواهیم داشت و برای تحقق مرجعیت علمی در جهان تمام تلاشمان را به کار خواهیم بست.

- وزیر علوم با تاکید بر اهمیت گسترش تعاملات علمی با کشورهای همسایه، گفت: در این دوره، حمایت ویژه ای از دیپلماسی علمی خواهیم داشت و برای تحقق مرجعیت علمی در جهان تمام تلاشمان را به کار خواهیم بست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر محمدعلی زلفی گل در ارتباط آنلاین با آیین افتتاحیه پنجاه و دومین کنفرانس ریاضی ایران که توسط دانشکده ریاضی و کامپیوتر دانشگاه شهید باهنر کرمان برگزار شد، اظهار کرد: نتیجه زحمات دانشمندان علم ریاضی باعث افتخار هر ایرانی است و باید قدردان تلاش های ارزشمند و افتخارآفرینی آنان باشیم.

دکتر زلفی گل ادامه داد: براساس آمار موسسه استنادی علوم و پایش علم و فناوری در رشته ریاضی 63 هزار و 776 مستند علمی در سطح جهان منتشر شده است که تعداد قابل توجهی از آن ارجاعات دانشمندان ایرانی است.

همچنین تعداد مقالات با کیفیت دانشگاه های ایران در مجلات معتبر دنیا قابل توجه بوده است که دانشگاه های امیرکبیر، آزاد، صنعتی شریف، تهران، علم و صنعت به ترتیب در این زمینه افتخارآفرینی کرده اند که تلاش های آنان را ارج می نهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت ویژه وزارت علوم از دیپلماسی علمی/سال آینده سال علوم پایه است

حمایت ویژه وزارت علوم از دیپلماسی علمی/سال آینده سال علوم پایه است