مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 شهریور 1400 ساعت 11:052021-08-30اقتصادي

شناسایی و کشف 312 دستگاه استخراج رمز ارز از غرب تبریز


مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز از شناسایی و کشف 312 دستگاه استخراج رمز ارز دیجیتال طی روز شنبه در منطقه غرب این شهر خبر داد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز از شناسایی و کشف 312 دستگاه استخراج رمز ارز دیجیتال طی روز شنبه در منطقه غرب این شهر خبر داد.

عادل کاظمی با بیان این مطلب، گفت: در راستای کاهش پیک بار شبکه و جلوگیری از خاموشی به سایر مشترکان و هم چنین مقابله با انشعابات غیرمجاز، همکاران ما موفق شدند تا با گزارش مردمی و با حضور عوامل محترم پلیس امنیت اقتصادی و جرائم آگاهی، یک مرکز بزرگ استخراج غیرمجاز رمز ارز را شناسایی و کشف کنند.

وی با بیان این که در این عملیات موفق، تعداد 312 دستگاه استخراج رمز ارز شناسایی و کشف شد، افزود: طی سال 98 تعداد 3259 دستگاه، در سال 99 تعداد 3163 دستگاه و طی سال جاری نیز 2508 دستگاه استخراج رمز ارز غیرمجاز توسط برق تبریز کشف و شناسایی شد و مجموع کشفیات تا این لحظه به 8930 دستگاه رسیده است.

وی یادآور شد: فعالیت های شناسایی، کشف و جمع آوری مراکز رمز ارز طی سال های اخیر، منجر به احیای انرژی حدود 18.

8 میلیون کیلووات ساعتی شده است.

کارشناس مسئول رسیدگی به انشعابات غیرمجاز برق تبریز نیز در مورد این عملیات، گفت: با گزارش مردمی و هماهنگی با عوامل نیروی انتظامی و مراجع قضایی موفق شدی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی و کشف 312 دستگاه استخراج رمز ارز از غرب تبریز

شناسایی و کشف 312 دستگاه استخراج رمز ارز از غرب تبریز