مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 شهریور 1400 ساعت 11:052021-08-30سياسي

ماجرای یک روز غیرعادی زندگی...


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، 18 ماه از اولین روز اعلام شناسایی نخستین مورد و کشته هایی را تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی کرده است .

راستش برای ما خبرنگاران مواجه شدن مداوم و تقریباً همه روزه با اخبار منفی، آمار مرگ ومیر، روند افزایش مبتلایان، موج های سینوسی ابتلا و مرگ ومیر، وضعیت نامناسب بیمارستان ها، مرگ افراد مختلف از جمله پزشکان و پرستاران و از همه مهم تر بی توجهی مردم نسبت به دستورالعمل های بهداشتی بسیار آزاردهنده بود.

سال گذشته برای تهیه خبر به یکی از بیمارستان های استان رفتم تا از حال و هوای بخش کرونا گزارشی تهیه کنم و بعد از آن روز تصوراتم نسبت به کرونا تغییر کرد زیرا قبلاً تصورم از قرنطینه وجود افرادی در یک اتاق شیشه ای بود که از شدت درد ناله هایشان به بیرون درز می کند.

بعد از تهیه گزارش از بخش کرونایی یکی از بیمارستان ها، درست است که تفکر نسبت به این ویروس تغییریافته بود ولی دروغ چرا وقتی افزایش میزان ابتلا و مرگ ومیر ناشی از دلتا ویروس کرونا را دیدم ترس و دلهره ای بلکه بدتر از اوایل کرونا درونم را فرا گرفت.

خبرنگار که باشی باید در هنگام بحران دل را به دریا زده و راوی فداکاری ها و جان فشانی های قهرمانان سفیدپوش وطنت بوده و در کنارش به بیان کمبود ها بپردازی.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای یک روز غیرعادی زندگی...

ماجرای یک روز غیرعادی زندگی...