مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 شهریور 1400 ساعت 11:452021-08-30سياسي

کتابخانه عمومی روشناوند گناباد افتتاح شد


کتابخانه عمومی آیت الله علی روشناوندی شهر روشناوند گناباد همزمان با هفته دولت، آیین افتتاح آن با حضور نماینده مردم گناباد و بجستان در مجلس شورای اسلامی، - مدیرکل کتابخانه های عمومی و جمعی از مسئولان و مقامات شهرستان گناباد برگزار شد.

در ابتدای مراسم افتتاحیه، محمد صفایی، نماینده مردم شهرستان گناباد و بجستان در مجلس شورای اسلامی، گفت: قاعدتا کتاب نباید کهنه بشود چرا که کتاب آخرین معجزه الهی است و به نظر می آید با پیشرفت تکنولوژی و فضای سایبری، کتاب همچنان ماندگاری خود را در جامعه حفظ کرده است.

وی افزود: شهر روشناوند شهری علمی، فرهنگی و پیشتاز در مناسبت های انقلابی در زمینه پرورش شهیدان انقلابی و علمای دینی است و به حق شایسته وجود این کتابخانه به عنوان یک مجموعه فرهنگی است.

امیدوارم بتوانیم با بهره برداری هر چه بهتر و مفیدتر از این کتابخانه در آینده گام های بلندتر و موثرتری در راستای پیشرفت علمی و فرهنگی این شهر برداشته شود.

در ادامه حجت الاسلام علی اکبر سبزیان، مدیرکل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی، گفت: در آخرین روزهای هفته دولت این کتابخانه صرفا نه به عنوان یک ساختمان بلکه به عنوان یک فرهنگ سرای اجتماعی، دانشگاه مردم و مرکز آموزشی غیررسمی افتتاح شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتابخانه عمومی روشناوند گناباد افتتاح شد

کتابخانه عمومی روشناوند گناباد افتتاح شد