مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 شهریور 1400 ساعت 11:452021-08-30اقتصادي

ضوابط استقرار صنایع در شعاع 120 کیلومتری تهران اصلاح می شود


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران گفت: اصلاحاتی در ضوابط استقرار صنایع در شعاع 120 کیلومتری تهران انجام شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از پردیس، طی روز دوم افتتاحیه پروژه های شهرستان پردیس، در هفتمین روز از هفته دولت، مراسم بهره برداری از پروژه های این شهرستان با حضور حشمت الله عسگری معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران، امام جمعه، فرماندار و مسوولان شهرستان پردیس برگزار و معاون استاندار از فراهم شدن امکان صدور مجوز افزایش ظرفیت تولید تا دو برابر ظرفیت فعلی برای واحدهای تولیدی و صنعتی خبر داد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران با بیان اینکه اصلاحاتی در ضوابط استقرار صنایع در شعاع 120 کیلومتری تهران انجام شده است، اظهار کرد: یکی از گرفتاری های واحد های داخل حریم شهرها، فقدان سند مالکیت است که از نظر قانونی صدور پروانه را با مشکل مواجه کرده است که با انجام این اصلاحات این مشکل برطرف خواهد شد.

وی گفت: تنها واحدهایی که داخل پهنه های صنعتی هستند امکان توسعه فضا را دارند و برای سایر واحدها توسعه فضای جدید امکان پذیر نخواهد بود.

بنابراین گزارش در دومین روز از افتتاحیه های پروژه های شهرستان به مناسبت هفته دولت، یک بازار میوه و تره بار در فاز 8 شهر پردیس با اعتباری بالغ بر 12 میلیارد تومان، مدرسه شهید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضوابط استقرار صنایع در شعاع 120 کیلومتری تهران اصلاح می شود

ضوابط استقرار صنایع در شعاع 120 کیلومتری تهران اصلاح می شود