مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 شهریور 1400 ساعت 12:002021-08-30دانش

برگزاری کرسی آزاد اندیشی «مقابله با کرونا» در گلستان


کرسی آزاد اندیشی با موضوع مقابله با کرونا؛ چالش ها و راهکارها به همت سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی گلستان و دانشگاه علوم پزشکی استان امروز دوشنبه 8 شهریورماه به صورت مجازی در گرگان برگزار شد.

- ایسنا/گلستان کرسی آزاد اندیشی با موضوع "مقابله با کرونا؛ چالش ها و راهکارها" به همت سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی گلستان و دانشگاه علوم پزشکی استان امروز دوشنبه 8 شهریورماه به صورت مجازی در گرگان برگزار شد.

صادقعلی عظیمی، معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی گلستان در ابتدای این کرسی آزاد اندیشی اظهار کرد: در مدیریت کرونا موضوع پیشگیری، اندوخته های علمی و مداخله و درمان ضروری است و اگر به هر کدام از آنها پرداخته نشود، به نتیجه مناسب نخواهیم رسید.

وی گفت: اقداماتی که در هر یک از این بخش ها انجام می دهیم به یک چالش تبدیل شده و نیاز است که به آنها پرداخته شود.

ابراهیم شهبازی، سرپرست جهاد دانشگاهی گلستان نیز در این کرسی آزاد اندیشی، گفت: فرهنگ مواجهه با ویروس کرونا به درستی نهادینه نشده و این ویروس به عنوان یک پدیده اجتماعی، گَپی در جامعه ایجاد کرده است.

وی بیان کرد: بسیاری از اختراعات و نوآوری های بزرگ بشر در چالش ها شکل گرفته و می توان از چالش به وجود آمده پس از شیوع کرونا نیز در جهت نوآوری های جدید استفاده کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری کرسی آزاد اندیشی «مقابله با کرونا» در گلستان

برگزاری کرسی آزاد اندیشی «مقابله با کرونا» در گلستان