مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 شهریور 1400 ساعت 12:552021-08-30سياسي

افتتاح طرح های هفته دولت در شهرستان های کرمان


به مناسبت هفته دولت 27 طرح عمرانی، خدماتی، بهداشتی و درمانی در شهرستان های عنبرآباد، رفسنجان و زرند در استان کرمان افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از جنوب کرمان، امروز همزمان با هفته دولت  با حضور شکرالهی نماینده مردم پنج شهرستان جنوبی استان در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسؤولان استان و شهرستان 4 طرح راهداری در شهرستان منوجان با اعتباری قریب به 340 میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

مسعود جمیلی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان کرمان با اشاره به اینکه مجموعه اداره کل راهداری و حمل و نقل جنوب کرمان با توجه به وظیفه ذاتی خود در زمینه ایجاد بستر ایمن حمل و نقل در جنوب کرمان گام های ارزشمندی برداشته است که این روند با قدرت در حال انجام است، افزود :توسعه و نگهداری راه ها در جنوب کرمان سبب پیشرفت منطقه و زمینه ساز دیگر پیشرفت ها خواهد شد .

وی تصریح کرد: امروز آغاز  طرح تعریض  و بهسازی محور چاه حسن – حسین آباد و همچنین بهسازی و تعریض ابنیه این محور با اعتبار 59 میلیارد ریال، عملیات خاکی و آسفالت با اعتبار 140 میلیارد ریال انجام شد تا جمعا 199 میلیارد ریال از محل اعتبارات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب کرمان برای ایجاد تردد ایمن در این محور تخصیص و هزینه شود .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح طرح های هفته دولت در شهرستان های کرمان

افتتاح طرح های هفته دولت در شهرستان های کرمان