مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 شهریور 1400 ساعت 13:152021-08-30اقتصادي

بهبود 5 پله ای رتبه تورم استان کرمانشاه


معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه از بهبود پنج پله ای جایگاه استان کرمانشاه در نرخ تورم خبر داد و گفت: با استناد به گزارش سایت قطره و به نقل ازمرکز آمار ایران رتبه تورم استان طی چهار ماه گذشته پنج پله بهبود یافته و در مردادماه در جایگاه ششم کشور قرار گرفته است.

- دکتر بهزاد باباخانی ضمن تشریح اقدامات انجام شده جهت بهبود نرخ تورم استان افزود: در فروردین 1400 و در پی تاکیدات استاندار مبنی بر بهبود جایگاه استان در نرخ تورم با توجه به گزارش سایت قطره و به نقل ازاعلام شده سریعا اقدامات لازم برای تشکیل کمیته کنترل نرخ تورم و آسیب شناسی موضوع انجام شد.

معاون اقتصادی استانداری کرمانشاه به تدوین برنامه عملیاتی برای تقویت سازوکارنظارتی و روند کنترل قیمت ها اشاره و تصریح کرد: برگزاری منظم جلسات تنظیم بازار استان، بررسی و آسیب شناسی وضعیت فعالیت اتحادیه های صنفی با نرخ تورم بالا و تشدید نظارت ها سبب شد جایگاه استان پنج پله بهبود یافته و پیش بینی می شود روند بهبود رتبه تورم در استان کرمانشاه تداوم داشته و بزودی به میانگین کشوری برسد.

وی تأکید کرد: در تحلیل و آسیب شناسی دلایل افزایش نرخ تورم در اردیبهشت ماه مشخص شد که 10 اتحادیه صنفی تورمی بالاتر از میانگین کشوری دارند و بر این اساس نظارت بیشتر بر این اتحادیه ها در اولویت فعالیت های ستاد تنظیم بازار استان قرار گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهبود 5 پله ای رتبه تورم استان کرمانشاه

بهبود 5 پله ای رتبه تورم استان کرمانشاه