مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 شهریور 1400 ساعت 15:102021-08-30اقتصادي

هفته آینده تکلیف گرانی شیر روشن می شود/ احتمال افزایش قیمت لبنیات وجود دارد


رییس اتحادیه لبنیات سنتی تهران اعلام کرده است که با برگزاری جلسات فوری در هفته آتی راهکارهای کوتاه مدت برای جلوگیری از افزایش قیمت شیر بررسی ‎خواهد شد.

- جی پلاس؛ رییس اتحادیه لبنیات سنتی تهران، اعلام کرد: با برگزاری جلسات فوری در هفته آتی، راهکارهای کوتاه مدت برای جلوگیری از افزایش قیمت شیر بررسی ‎می شود.

علی رجبی، گفت: اگر خوراک دام به موقع و با قیمت مناسب عرضه شود قابلیت آن را داریم که تا 15 سال قیمت لبنیات را ثابت نگه داریم.

وی با تاکید بر اینکه با سخنان چندی پیش محمد مخبر معاون اول رییس جمهوری مبنی بر ارائه وام و تسهیلات به تولیدکنندگان موافق هستم، افزود: ارائه تسهیلات به دامداران و تولیدکنندگان صنایع لبنی می تواند قیمت محصولات لبنی را کنترل کند.

رییس اتحادیه لبنیات سنتی تهران اضافه کرد: با برگزاری جلسات فوری در هفته آتی راهکارهای کوتاه مدت برای جلوگیری از افزایش قیمت شیر بررسی ‎می شود.

وی با بیان اینکه قیمت 90 درصد از محصول های لبنی ثابت است، افزود: دو شرکت لبنی در روزهای اخیر قیمت محصول های خود را افزایش دادند که بابت این اقدام تذکر گرفتند.

احتمال افزایش قیمت لبنیات این در حالی است که چندی پیش سخنگوی انجمن صنایع لبنی گفته بود، نرخ کنونی محصولات لبنی بر مبنای قیمت شیرخام، حدود 20 تا 30 درصد افزایش داشته است و احت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هفته آینده تکلیف گرانی شیر روشن می شود/ احتمال افزایش قیمت لبنیات وجود دارد

هفته آینده تکلیف گرانی شیر روشن می شود/ احتمال افزایش قیمت لبنیات وجود دارد